Korduma kippuvad küsimused (KKK)

Määrasin liitumisel kogemata vale soo, või vanuse kuidas muuta?
Kõige lihtsam on sellest teavitada meid läbi klienditoe vormi (siin) ja me muudame selle mõne aja jooksul ära. Soo ja vanuse saab automaatselt ise korrigeerida ka kasutades konto identifitseerimist (siin).

Kuidas saan muuta enda kasutajamine?
Kasutajanime muutmine mõistlikul määral käib läbi meie klienditoe teavitades meid läbi vormi (siin). Enne uue nime saatmist meile, kontrolli kasutajanime saadavust Amoremi.ee esilehel oleva "Liitumise" vormi Kasutajanime lahtri kaudu.

Kuidas saan enda konto kustutada?
Konto kustutamiseks on 2 viisi:
a) Konto blokeerimine avades Seadete menüüst Piirangud (siin) b) Teavitamine meid vastavast soovist meie klienditoe vormi kaudu (siin).

Mis saab kui ma ei logi enda kontole pikka aega?
Kontod, mida ei kasutata pikemat aega saavad automaatselt ajutise blokeeringu teatud aja tagant, ja kui neid ei aktiveerita mõne aja möödudes, siis need kustutatakse automaatselt.

Mis saab minu andmetest peale konto sulgemist?
Juhul kui konto kustutatakse, siis kustutakse see meie andmebaasist lõplikult: me ei hoia alles ei isiklikke andmeid, fotosid ega kirjavahetusi. Raamatupidamislikult säilitatakse makseajalugu läbi pangaväljavõtete.

Kas saan konto ajutiselt peatada?
Jah, kontot saad ajutiselt peatada igal ajal, valides menüüst Seaded > Piirangud (siin). Konto peatamisel kaob ka sinu osalusega kirjavahetus teiste liikmetele kirjakastist.

Kas Tavakasutajad saavad vastata mu kirjadele kui olen VIP
Tavakasutaja saab avada ja vastata kirjadele kui selle on saatnud VIP SUPER staatusega liige. VIP kasutaja on tase madalam ja tema kirju tavakasutaja ei saa avada. Täpsemalt näed pakettide võrdlust makselehel (siin).

Miks mu profiilifotot ei kinnitatud?
Profiilifoto peab vastama tingimustele, mille leiad foto lisamise vaates. Juhul kui oleme jätnud lisamata foto, mis vastab sinu arvates tingimustele, siis võid selle kohta alati kasutajatoelt lisainfot küsida, postitades ka enda originaalfoto.

Mul ei ole kontot Eesti pankades, kuidas saan paketi tellida?
Meile saab ülekandena teha makset suvalisest Euroopa pangast (SEPA maksena) ja see jõuab meieni sisuliselt sama kiirelt ja sama tasu eest nagu Eesti pankadest kannet tehes. Ülekande info leiad makselehel valides maksetüübiks "Ülekannne". Lisaks saab teha makseid krediitkaardiga. SMS-makseid me ei toeta.

Mul ei ole Eesti id-kaarti, kuidas saan identifitseerida enda konto?
Alternatiivina pakume võimalust seda teha ka läbi Swedbanki pangalingi. Kuid lisaks pakume võimalust meile saata e-postiga enda dokumendist foto/tõmmise, millel on näha sugu, sünniaeg ja foto, mille põhjal teeme kinnituse.

Kes näevad minu andmeid kui identifitseerin enda konto?
Kasutaja täpsemad andmed on nähtavad üksnes administraatorile. Teistele osapooltele pole näha ükski tundlik info (e-posti aadress; isikukood ega mitte ka sünniaeg täpselt; nimi).

Kas ma saan raha tagasi kui ma ei kasuta enda VIP-perioodi ära?
Makse sooritamise hetkest võetakse teenus kasutusele ja me ei näe võimalust ennetähtaegseks rahaliseks tagastuseks. Samuti ei peatu tasutud periood konto ajutise peatamise ajaks.

Tellisin parooli meeldetuletuse, aga ma ei saa ikka kontole sisse?
Parooli tellimisel tuleb silmas pidada, et iga uus meeldetuletus kirjutab eelmise meeldetuletuse üle. Seega tuleb anda aega kirja jõudmiseks kirjakasti, enne kui tellida uuesti teavitus. Mõnikord võib kuluda selleks kuni tund. Meeldetuletust tuleb vajadusel lisaks otsida enda kirjaprogrammi Reklaami/Prügi vms kaustadest, kuhu see võib ekslikult olla sattunud. Mõnikord tellitakse teavitus valele e-posti aadressile.

Kui blokeerin teise kasutaja, siis kas ta ei näe mind enam?
Teise kasutaja blokeerimisel ei saa teine pool avada sinu profiili, ega võtta sinuga kontakti. Küll, aga võib ta näha, et oled tema blokeerinud.

Ma ei leia enda suhtlusnimekirjas enam mulle saadetud kirja.
Juhul kui kirja saatja konto blokeeritakse, lõpetatakse või peatatakse, siis selleks ajaks kaovad ka tema poolt saadetud kirjad teiste kasutajate suhtlusnimekirjadest.

Miks ma ei saa enam kreeditseid?
Kreeditseid saavad iga päev korra sisselogimise eest kasutajad, kes on identifitseeritud ja omavad siselogimise hetkel aktiivset profiilifotot. Kreeditseid lisatakse kuni 50 tk. Kui see arv on täis, tuleks need ärakasutada, et programm lisaks uusi. 

- - -
Ei saanud enda küsimusele vastust?
Kirjuta meie kasutajatoele Amoremi.ee/helpdesk