Korduma kippuvad küsimused.

Kui ei leia vastust küsimusele, kirjuta klienditoele Amoremi.ee/helpdesk

Konto ligipääs

Konto avamine Amoremi tutvumiskeskkonnas on lihtne. Seda saab teha portaali esilehel vajutades nupule Liitumine või [SIIN]. Liitumisel küsitakse mõned andmed sinu tutvumiseelistuste osas ning konto kinnitamiseks läheb vaja toimivat e-posti aadressi. Liitumine on tasuta.

Liitumisel küsitud e-posti aadressi ei näe teised kasutajad. Seda kasutatakse vaid süsteemi siseselt teavituste saatmiseks. Kogu edaspidine omavaheline suhtlus käib läbi portaalisisese suhtlussüsteemi.

Kinnituskirja peaksid saama üldjuhul minutite jooksul, maksimaalselt 20-30 minutit. Kiri võib sõltuvalt e-posti tarkvarast mõnikord minna reklaami, spämmi vms kataloogidesse. Vaata need üle. Veendu ka, et liitumisel kasutatud e-posti aadress oleks õigesti sisestatud ja kirjakastis oleks ruumi uute kirjade jaoks. Liitumise hetkel saad vajadusel e-posti aadressi veel muuta ning tellida uue kinnituse.
Juhul kui kinnituskirja siiski ei saa, võid pöörduda kasutajatoe poole [SIIN] ja me aitame.
 

Enda konto saad peatada valides Seadete menüüst Piirangud > Konto peatamine [SIIN]

Enda konto saad lõplikult kustutada valides Seadete menüüst Piirangud > Konto kustutamine [SIIN].

Juhul kui sa logi enda kontole pikema aja jooksul sisse, muudab süsteem automaatselt konto ajutiselt blokeerituks ning aktiveerimata konto kustutatakse mõne aja möödudes.

Konto kustutamisel kustutatakse see meie andmebaasist lõplikult. Me ei hoia alles ei isiklikke andmeid, fotosid ega kirjavahetusi. Raamatupidamislikult säilitatakse makseajalugu läbi pangaväljavõtete.

Kui unustasid enda Amoremi kasutajanime või parooli, mine aadressile amoremi.ee/forgotpassword ja telli meeldetuletus. Saadame sinu kontoga seotud e-postile mõne aja pärast kirja, kus leiad vajalikud juhised.

Juhul kui konto on liiga vana, siis ei pruugi teavitust tulla ja vajadusel tuleks ühendust võtta klienditoega. Kontrolime sinu konto andmed üle ja juhendame kuidas edasi.

Parooli tellimisel tuleb silmas pidada, et iga uus meeldetuletus kirjutab eelmise meeldetuletuse üle. Seega tuleb anda aega kirja jõudmiseks kirjakasti, enne kui tellida uuesti teavitus. Mõnikord võib kuluda selleks kuni tund. Meeldetuletust tuleb vajadusel lisaks otsida enda kirjaprogrammi Reklaami/Prügi vms kaustadest, kuhu see võib ekslikult olla sattunud. Mõnikord tellitakse teavitus valele e-posti aadressile.

Tutvumisprofiil

Kõige lihtsam on sellest teavitada meid läbi klienditoe vormi [SIIN] ja me muudame selle mõne aja jooksul ära. Sugu ja vanust saab automaatselt korrigeerida ise kasutades konto identifitseerimist [SIIN].

Kasutajanime muutmine mõistlikul määral käib läbi klienditoe teavitades meid läbi vormi [SIIN]. Enne uue nime saatmist, kontrolli kasutajanime saadavust Amoremi.ee esilehel oleva "Liitumise" vormi Kasutajanime lahtri kaudu.

Alternatiivina pakume võimalust seda teha ka läbi Swedbanki pangalingi. Kuid lisaks pakume võimalust meile saata e-postiga enda kehtivast isikut tõendavast dokumendist foto/tõmmise, millel on näha sugu, sünniaeg ja foto, mille põhjal teeme kinnituse.

Kasutaja täpsemad andmed on nähtavad üksnes administraatorile. Teistele osapooltele pole näha ükski tundlik info (e-posti aadress; isikukood ega mitte ka sünniaeg täpselt; nimi).

Profiilifoto peab vastama tingimustele, mille leiad foto lisamise vaates. Juhul kui oleme jätnud lisamata foto, mis vastab sinu arvates tingimustele, siis võid selle kohta alati kasutajatoelt lisainfot küsida, postitades ka enda originaalfoto.

Fotode lisamisel on 2 põhilist kategooriat: profiilifoto, seda näevad kõik portaali logivad kasutajaid (kes vastavad otsitava soo tingimusele) ; galeriifoto, mida näevad VIP staatusega kasutajad.

Lisaks saad fotode lisamise vaates seadistada piiranguid: 1) udustatud profiilifoto, mis juhul foto on otsingutes ja profiilis udune ja korrektselt nähtav vaid galeriivaates (VIP kasutajale) 2) Foto on nähtamatu, mis juhul foto küll kinnitatakse administraatori poolt, aga pole kasutajatele nähtav, va juhul kui ise suhtluse sees foto kaasa postitada.

Paketid ja tasumine

Paketi kehtivust on võimalik näha portaali avalehel tervitusteksti alla jääval aktiivse paketi järel tekstina või aja-ikooni peale vajutamisel. Samuti saadab süsteem teavituskirja 3 päeva enne paketi lõppemist.

Kreeditsid (lühidalt KRE) on nö virtuaalne raha, mille eest saab tellida teenuseid. Kreeditseid saab endale tasuta teatud tingimuste täitmisel või aeg-ajalt valitud tegevuste eest, samuti saab neid osta makselehel. Igapäevaselt lisame +1 KRE sisselogimisel kui kasutaja on identifitseeritud ja omab akiivset profiilifotot kuni 50 kreeditsit. Kreeditsite eest saab aktiveerida VIP-teenust või lisada kirjavahetusse meelitus-pilte.

Kreeditseid saavad iga päev korra sisselogimise eest kasutajad, kes vastavad kõigile järgmistele tingimustele: 1) On identifitseeritud 2) Omavad siselogimise hetkel aktiivset profiilifotot 3) Kreeditseid lisatakse kuni 50 tk. Kui see arv on täis, tuleks need ärakasutada, et programm lisaks uusi. Lisaks on tasuta kreeditseid võimalik saada kord kuus uudiskirjas leiduva eriviite kaudu.

Juhul kui tasumine õnnestus kuid kreeditsite hulk ei suurenenud, tuleks korra portaalist välja - sisse logida ning kui siis ka ei aktiveeru kontol olevad kreeditsid, võtta meiega ühendust läbi klienditoe vormi [SIIN]

Kirjade lugemiseks ja vastamiseks peab olema üldjuhul VIP või VIP SUPER staatuses. Tavakasutajana saab tasuta kirju lugeda ja vastata, kui kirja saatjaks on VIP SUPER paketti kasutav liige. Lisaks on võimalik koguda tasuta kreeditseid, mida saab makselehel vahetada VIP-päeva vastu ja lugeda kirjad näiteks kord kuus.
Täpsemalt näed pakettide võrdlust makselehel [SIIN].

Meile saab ülekandena teha makset kõikidest Euroopa pankadest (SEPA maksena) ja raha laekub sisuliselt sama kiirelt ja sama tasu eest nagu Eesti pankadest kannet tehes. Ülekande info leiad makselehel valides maksetüübiks "Ülekannne". Lisaks saab teha makseid krediitkaardiga. SMS-makseid me ei toeta.

Valides ülekandega makseviisi, pead makse ise tegema sulle sobivas pangas ja raha ei laeku koheselt automaatselt meie kontole (nagu Pangalingi korral). Teenus aktiveeritakse kuni 48 tunni jooksul peale raha laekumist.

Saaja pank: AS SEB Pank
Makse saaja: Amoremi OÜ
Saaja konto nr: EE071010220286178225
Makse summa: //vastavalt paketile //
Makse selgitus: S24 ülekanne Kasutajanimi+ Paketi number // nähtav makselehel valides paketi ja ülekande makseviisi //

Makse sooritamise hetkest võetakse teenus kasutusele ja me ei näe võimalust ennetähtaegseks rahaliseks tagastuseks. Samuti ei peatu tasutud periood konto ajutise peatamise ajaks.

Tavajuhul teenuste eest raha ei tagastata tulenevalt meie teenuse eripärast. Tasutud VIP-paketid aktiveeruvad koheselt ja ühtlasi on teenuse tarbimist alustatud. Juhul kui teenus on minugil põhjusel jäänud aktiveerimata ega pole kasutatud, on võimalik 14 päeva jooksul taodelda raha tagastust.

 

Amoremi hinnad leiad kohe kui logid portaali sisse, avalehel või valides päise menüüst Tellimine [SIIN].
Amoremi teenuse kasutamiseks on 3 paketti: Tavakasutaja / VIP kasutaja / VIP SUPER kasutaja. Hinnad olenevad perioodi pikkusest- mida pikem periood valida, seda soodsam on päeva hind.

Konto kustamise järel mingeid täiendavaid tasusid ei rakendu. Samuti ei võta Amoremi ühtki tasu kasutajalt automaatselt ilma kasutajapoolse nõusolekuta. Kõik kreedikaardi maksed on ühekordsed.

Otsingud ja suhtlus

Juhul kui kirja saatja konto blokeeritakse, lõpetatakse või peatatakse, siis selleks ajaks kaovad ka tema poolt saadetud kirjad teiste kasutajate suhtlusnimekirjadest.

Inimesi on portaalis palju ja nende suhtlustase erinev. Häiriva kirja korral saab selle saatja Blokeerida ja/või teavitada Amoremi kliendituge kirja sees oleva viitega "Teavita rikkumisest". Selgelt labaste ja solvavate kirjade korral tuleks meid kindlasti teavitada, sest see on Amoremi kasutustingimuste rikkumine.

Teise kasutaja blokeerimist saab algatada sulle saadetud kirja sees oleva nupustiku kaudu kirjavahetuse lõpetamisel/kustutamisel või avades kasutaja profiili ning vajutades Peida nuppu. Avanevas aknas on võimalik teine pool, kas lihtsalt nimekirjadest peita või lõplikult blokeerida. Viimasel juhul ei pääse kumbgi hijem enam mingil juhul teine-teise profiili vaatama ega suhtlema.

 Teise kasutaja blokeerimisel ei saa teine pool avada sinu profiili, ega võtta sinuga kontakti. Küll, aga võib ta näha, et oled tema blokeerinud.

Kontaktandmed pole teistele kasutajatele nähtavad. Kontoga seotud e-posti aadressi näeb vaid süsteemi administraator. Kontoga seotud aadressile saadame süsteemi teavitusi, uudisikirju ja pakkumisi. Me ei jaga kunagi teie andmeid kolmandate osapooltega.